Wednesday, January 15, 2025
NaslovnaZanimljivostiVaraju nas čim kročimo u radnju - Sve tajne prodavaca, koje ne...

Varaju nas čim kročimo u radnju – Sve tajne prodavaca, koje ne žele da znamo, zbog kojih nepotrebno trošimo pare

U tržnim centrima i marketima svaki milimetar- od osvetljenja, raspioreda robe, ogledala čak i muzike, dobro je promišljen i napravljen tako da nas natera da potrošimo što više novca.

1. Bez satova i prozora

Po ugledu na kockarnice i razni tržni centri i marketi pravljeni su bez satova i prozora kako bi kupci zaboravili na vreme dok kupuju. Tako gube osećaj za stvarnost, te besomučno troše novac i svoje vreme.

2. Svetlost utiče na izgled robe
Da bi roba izgledala što bolja ili ukusnija, vlasnici prodavnica biraju “pravo svetlo”, tj. nijansu osvetljenja, koja će učiniti da oni malo lošiji proizvodi izgledaju perfektno.

3. Najbitniji je osećaj ugodnosti kad uđete u radnju

Jako osvetljenje i preglasna muzika u prolazima tržnih centara naglo poprimaju toplije nijanse i prijatniji zvuk kada uđete u blo koju radnju. Vlasnici prodavnica učiniće sve da proizvedu što prijatniju atmosferu, kako bi se kupci zadržali što duže na jednom mestu.

narodno verovanje za novac

4. Nema vraćanja na kasi
Da bi kupce odvikli od navike da nepotrebne stvari koje su nagomilali u korpama vraćaju na kasi, prodavci su organizovali police na takav način da se nepotrebne stvari mogu ostaviti na bilo kom mestu.

5. Ogledala

U kabinama se nalaze ogledala koja nas čine mršavijim i izduženijim. Naravno da ćemo se takvi sebi svideti više, te su veće šanse da kupimo tu odeću koju isprobavamo.

6. Restorani

Osmišljeni su tako da nas nateraju da što pre nastavimo kupovinu. Naime, u njima ne možete provesti mnogo vremena, jer su stolice često previše neudobne, a čistačice konstantno obleću oko vaših nogu, te ćete poželeti da što pre ustanete odatle i nastavite sa kupovinom.

7. Raspored robe
Kako bi naterali ljudi da što više novca ostave u radnji, prodavci često premeštaju robu, te moraste dobro obići radnju kako biste našli ono što vam je neophodno. usput biste, naravno, poponjavali kolic čak i nepotrebnim stvarima.
8.Poluprazne police

Prodavci namerno sklanjaju određene artikle sa polica, stvarajući iluziju da je baš taj proizvod jako popularan, te da ga morate kupiti i vi.

9. Ogledala ispred kabine

Varate se ako mislite da su ona tu kako biste se što bolje videli u novoj odevnoj kombinaciji koju isprobavate. Naime, ona nam pokazuju naše nesavršenosti, pa osoba kupuje nove stvari, kako bi poboljšala situaciju i prikrila te nedostatke, a sebe utešila.
Sputnjak/Opanak

RELATED ARTICLES

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovdje unesite svoje ime

Most Popular

Recent Comments