Културна баштина Србије: Одржана промоција магазина Hello! Travel

У прелепом здању Конака кнегиње Љубице одржана је промоција и коктел пријем поводом изласка луксузног двојезичног издања магазина Hello! Travel: Културна баштина Србије”.

Туристичка организација Србије је, у сарадњи са Color Media Communications, представила специјално издање магазина “Hello!” посвећено културној баштини Србије под називом “Hello!Travel: Serbia Cultural Heritage”.

Магазин Hello! Travel

На 204 стране луксузног двојезичног магазина читаоци ће бити у прилици да се упознају са раскошним културним благом и знаменитостима на територији Централне Србије, Војводине, Косова и Метохије…цркве, манастири, џамије, синагоге, дворци, палате, тврђаве, градови, села и наша богата традиција вас очекује у овом издању магазина.

Домаћин промоције директорка Музеја града Београда Јелена Медаковић је истакла да је за музеј веома важно да на сваки начин повежемо и спојимо наслеђе и туризам.

“Најбоља видљивост наших напора и онога што ми имамо на овај начин ће доћи до наше будуће публике и до свих оних који треба да се  упознају са идентитетом нашег народа и са оним што само на апсолутно аутентичном месту можете да доживите и видите. Додатна вредност сваког туристичког аранжмана је аутентичан простор и нешто из наше баштине и културе” навела је Медаковић.

Роберт Чобан, председник Color Press Group и издавач магазина на српском језику на отварању догађаја је рекао: “Сада као поновни знак оживљавања и живота и туристичке привреде представљамо “Hello! Travel: Културна баштина Србије”. Тема којом се много бавимо и ми као компанија и ја лично кроз различите кампање и пројекте. Мислимо да је јако важно да покажемо да је туристичка привреда витална и колико је успела да преживи овај удар, највећи од ратова деведесетих. Овим издањем желимо да покажемо да туризам наставља да живи и да позовемо све да посете дестинације о којима смо писали у новом издању Hello Travel-а.”

Жикица Милошевић, главни и одговорни уредник овог престижног магазина навео је да “Културни туризам чини 40% процената туристичке индустрије у свету што значи да 40% процената људи широм света обилази културне знаменитости. Овим издањем желимо да покажемо богатство културе у Србији, да позовемо људе да виде колевку европске цивилизације. Не само странце који су свакако добродошли већ и грађане наше земље јер је сасвим сигурно да има много делова Србије које још нису обишли.”

Директорка Туристичке организације Србије, Марија Лабовић нагласила је да су култура и туризам једино заједно успешни и не могу једно без другог. “Прво смо радили Hello Travel Србија – активни одмор, сада културно историјско наслеђе и то не случајно јер управо активни одмор и културно историјско наслеђе су централни производи које ми промовишемо у склопу наших промотивних кампања. Тако смо и ове године у оквиру кампање Бирам Србију као централну тему имали културно историјско наслеђе. Верујемо да ћемо кроз ово издање успети да скренемо пажњу нашим грађанима да у оквиру својих путовања посете знаменитости које су део нашег културног и историјског наслеђа.  Овај магазин може да послужи и као својеврсни водич кроз Србију” навела је Лабовић.

Културна баштина Србије

За свечане званице коктел пријема припремљене су и занимљиве активности током промоције. Сви присутни су имали прилику да учествују у квизу “Колико познајете културну баштину Србије?” а учесници квиза који су тачно одговорили на свих пет питања добили су наградно путовање за две особе: “Вински викенд у Вршцу”.

У једне од најлепших традиционалних обичаја свих народа убрајају се свадбени обичаји који подразумевају кићење младе и младожење, на промоцији је представљено традиционално облачење и кићење младе. Пријатељи магазина из Бача, Сомбора и Селенче представили су нам богатство наше културне баштине, имали смо прилику да видимо како изгледају Шокачки младенци, представило их је Удружење Дидина кућа Бач, Крајишке младенце, представило је КУД МЛАДОСТ БАЧ; Словачке младенце, представили су Чланови Месног одбора Матице словачке у Селенчи- Етно секција док је Бачке младенце, представило Градско културно-уметничко друштво РАВАНГРАД Сомбор.

Удружење Етно-мрежа се побринуло да се присутни гости упознају са традиционалним рукотворинама: пиротским, стапарским и новопазарским ћилимима и другим ручним радовима.

На самом крају догађаја виша кустоскиња Музеја и историчарка уметности Наташа Поповска извела је монодраму о кнегињи Љубици Обреновић, након тога су гости могли да погледају сталну музејску поставка којом је представљен  начин живота и становања у деветнаестовековном Београду, под називом „Ентеријер  београдских  кућа  19. века“.

Конак кнегиње Љубице убраја се у ред најзначајнијих и најрепрезентативнијих споменичких објеката у Београду. Грађен је од 1829. до 1831. године и један је од малобројних данас сачуваних  меморијала српске владајуће династије Обреновић.

Луксузно двојезично издање магазина Hello! Travel: Културна баштина Србије од сутра ће се наћи у слободној продаји на киосцима широм земље, упознајте се са нашом прелепом културном баштином и традицијом путем овог јединственог издања.

 

Придружите се тиму успешних: Објављен оглас за закуп локала на београдским пијацама

ЈКП “Београдске пијаце” са задовољством обавештава заинтересована физичка и правна...

Београдске пијаце: Објављен оглас за закуп тезги, расхладних витрина и боксева

ЈКП “Београдске пијаце” са задовољством обавештава заинтересоване произвођаче и предузетнике...

Пијаце радо посећују деца: Здраве навике и забава за најмлађе

Здрава исхрана утиче на правилан развој деце, али и...

Чудесна исцељења која су се догодила пред моштима Светог Василија

Сва чуда која се догађају у Острогу монаси брижљиво...