Turistička organizacija Srbije je u subotu 15.maja u podnožju Avalskog tornja predstavila novu kampanju, koja se odvija pod sloganom ,,Biram Srbiju“ (Ja
Srbiju). Tom prilikom organizovana je izložba fotografija “Biram Srbiju” na kojima su prikazane najlepše fotografije turističkih destinacija u Srbiji, kao i predstavljanje turističkih regiona u Srbiji.
Tim povodom prisutnima su se obratili Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije i gospodin Aleksander Bec, tim lider projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam i predstavnik GIZ-a. Događaju je prisustvovao i predstavnik Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, gospodin Nemanja Sarač.
,,Turistička organizacija Srbije je i ove godine pripremila niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima, kako bi se odlučili za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju. Promocija aktivnog odmora, boravaka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam su fokus kampanje ,,Biram Srbiju“ – izjavila je u svom obraćanju direktorka Turističke organizacije Srbije, gospođa Marija Labović.

Deo promotivnih aktivnosti u okviru promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije, finansiran je iz projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam. O značaju ovog projekta za turizam govorio je gospodin Aleksandar Bec, koji je izjavio: ,,Evropska unija kroz ovaj projekat pomaže razvoj turizma u Srbiji, posebno u istočnoj Srbiji i Donjem Podunavlju. Ubeđeni smo da turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja ruralnih sredina i omogući stvaranje novih radnih mesta.“

Ovom prilikom predstavljena je i nova brošura pod nazivom ,,Biraj Srbiju“, ali i izložba fotografija sa motivima naše zemlje, koja će biti dostupna posetiocima Avalskog tornja u narednih mesec dana. Osim TOS-a, svoje turističke ponude predstavile su i regionalne, gradske i lokalne turističke organizacije.
