Pod sloganom “Leto je bliže nego što mislite”, na Beogradskom sajmu od 21. do 24. februara 2019. godine se održava 41. Međunarodni beogradski sajam turizma. Najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi svakog februara uspešno promoviše najnovije trendove i koncepte u međunarodnoj turističkoj industriji. Na ovom događaju koji je simbol turističkog predstavljanja za sve učesnike turističke privrede u Srbiji i regionu, opština Mionica zajedno sa svojom Turističkom organizacijom peti put za redom prestavlja svoju turističku ponudu.
Na štandu opštine Mionica koji se nalazi na atraktivnoj i frekventnoj lokaciji u hali 4 Beogradskog sajma predstavljena je turistička aplikacija “Visit Mionica” za pametne telefone baziranu na iOS i Android platformama.
– Kako bi smo na što bolji način približili potencijalnim posetiocima prirodne lepote, kulturnu bašinu i smeštajnu i gastronomsku ponudu naše opštine, ove godine smo lansirali turističku aplikaciju koja obezbeđuje novi, savremeni i inovativni vizuelni prikaz svih najznačajnijih lokacija koje turisti mogu posetiti u našoj opštini. Aplikacija “Visit Mionica” ima funkciju da poveća kvalitet usluga na destinaciju pružajući bez i slikovit prikaz svih svih informacija vezanih za turističke atrakcije, prirodno i kulturno nasleđe, smeštajnu i gastronomsku ponudu, predstojeće događaje i manifestacije, kao i sve ono što turistima može biti zanimljivo i neophodno prilikom posete opštini Mionica. – rekao je predsednik opštine Mionica Boban Janković.
Posetioci štanda opštine Mionica imaju priliku da se informišu o ponudi smeštajnih kapaciteta, cenama, popustima i promotivnim paketima, kao i mogućnostima korišćenja vaučera za boravak u domaćoj radinosti i seoskim turističkim domaćinstvima.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja čiji je turizam u procvatu, a grad Plovdiv jedna od prestonica kulture u 2019. godini. Ovim partnerstvom Srbija i Bugarska nastavljaju da unapređuju svoju turističku saradnju.
Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 10. Međunarodni sajam vina, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam suvenira “Posetite Srbiju“.