Wednesday, January 15, 2025
NaslovnaUpoznajte SrbijuMionicaAnketa potvrdila: Mioničani veoma zadovoljni radom Centra za informisanje

Anketa potvrdila: Mioničani veoma zadovoljni radom Centra za informisanje

Preko Centra za informisanje građana opštine Mionica, za vreme panedmije Kovid 19, pružena je pomoć za preko 2.300 građana. U koordinaciji s volonterima, centar je pomagao svim Mioničanima, koji su zatražili pomoć. Pomoć je obuhvatala najrazličitije potrebe građana, od dostave hrane, lekova, informacija o radu opštinskih službi i u vezi s vakcinacijom protiv Kovida 19.

Radom opštinskog Centra za informisanje građana, zadovoljna je većina grđana  Mionice.

U 2020. godini, i u prvih pet meseci 2021. godine, u centru, koji objedinjuje rad svih opštinskih službi, uspešno je obrađeno skoro 3.000 zahteva.

Rezultati ankete, koja je sprovedena u martu i aprilu ove godine, pokazali su da je radom centra zadovoljno 72 odsto građana.

Cilj ankete je bio da se utvrdi mišljenje i stav građana, da se čuju njihovi predlozi za unapređenje sistema, koji je ujedno i ocenjen kao moćan alat u komunikaciji lokalne samouprave sa građanima.

– Veliki su benefiti ovog sistema. Štedi vreme, smanjuje gužve na šalterima. Građani žele da budu informisani, da mogu da prijave tekuće probleme i da znaju kada će ti problemi biti rešeni, a mi smo tu da na njihove zahteve ažurno odgovorimo. Posebnu pažnju smo posvetili komunikaciji u slučaju vanrednih situacija kada je vreme ograničavajući faktor – rekao je Boban Janković, predsednik opštine Mionica.

Janković ističe da je formiranje Centra bio jedan od najvažnijih koraka u cilju uspostavljanja kvalitetne, efikasne, odgovorne i dobro organizovane opštinske uprava koja će biti servis građana.

– Intenzivno smo radili na njegovom razvoju i unapređenju, a rezultati našeg rada se mere ovom pozitivnom ocenom naših građana. Dobra ocena našeg rada je podstrek da još više unapredimo celokupno poslovanje i još snažnije se posvetimo rešavanju potreba naših stanovnika – naglasio je Janković.

Značaj Centra najbolje ilustruju brojevi. U 2020. godini broj zahteva  povećan čak za  93,64 odsto  u odnosu na 2019. godinu. Od početka 2021. godine registrovano je 656 zahteva. Najveći broj odnosio se na JKP „Vodovod Mionica“ i to 327 zahteva, od čega je uspešno rešeno 74,92 odsto.

Centar za informisanje građana (CIG) osnovan 2018. godine. Objedinjuje sve ustanove u opštini Mionica. Građani putem besplatnog poziva preko broja 0800 50 50 55 mogu dobiti sve neophodne informacije, prijaviti kvar na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži, kvar na javnoj rasveti, podneti prijavu inspekciji, dobiti kontakt telefone, raspitati se o aktuelnim događajima.

Takođe, operateri u sistemu pružaju pomoć i oko prijave za vakcinaciju, prijave za aktuelnu novčanu pomoć od države i dr. sa ciljem da se ostvari što bolja komunikacija između lokalne samouprave i građana, kao i da građani na što jednostavniji način dolaze do potrebnih informacija.

Građani Mionice pokazali koliko su zadovoljni radom Centra za informisanje

 

RELATED ARTICLES

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovdje unesite svoje ime

Most Popular

Recent Comments